|
![]() |
#1 |
![]()
HAreket AyarLArı .#
cl_sidespeed : Yana doğru hareket hızını ayarlar. Default değer 400 olmasına rağmen lan game'de oynayan oyuncuların hız artışını sağlamak amacıyla 9999 yapmanız işimize yarayacaktır Önerilen Değer : 9999 cl_upspeed : Default değer 320 olan bu komutu dengelemek amacıyla 9999 yapmamız gerekir Önerilen Değer : 9999 cl_yawspeed : Her ne kadar yana gitme hızı densede ben bu komutun default kalmasını daha sağlıklı buluyorum. Cs komutLArı Developer: CS Sunucuya bağlı iken tüm bağlantı bilgilerini gösterir. scr_conspeed : Konsolun açılış hızını değiştirir.En yüksek "mantıklı değer "9999"dur.Ne kadar yüksek değer yazarsanız konsolunuz o kadar hızlı açılır. 0 = Yavaş | 9999 = Hızlı [tavsiye = 9999] jpeg_quality : SS kalitesi mat_monitorgamma : Oyun içi gamma değiştirme cl_downloadfilter "nosounds" : Ses downloadlarını kapama cl_radartype : Radar görünümünün saydamlığıdır 1 = Saydam | 0 = Yarı saydam [tavsiye = 0] [defauld = 0] cl_scalecrosshair : (cl_crosshairscale) Xhair boyutu cl_crosshairalpha cl_crosshairusealpha cl_c4progressbar cl_radaralpha hud_centerid : Silahınızı bir oyuncuya doğrulttuğunuzda o oyuncunun nicki 1'de ekranın ortasında - 0'da ekranın sol alt köşesinde görünmesini sağlar 1 = Nick ortada | 0 = Nick sol altta [tavsiye = 1] [defauld = 0] hud_fastswitch : Herhangi bir slottaki silahı hızlı seçmek için kullanılır 1 = hızlı | 0 = Normal [tavsiye = 1] [defauld = 0] con_enable cl_forcepreload snd_mixahead sv_forcepreload r_DispUseStaticMeshes Mikrofon Bölümü voice_loopback : Kendi sesinizi duyma voice_avggain : Sesiniz çok fazla çıkıyor ve pek anlaşılmıyorsa yükseltin voice_maxgain : Sesiniz biraz az çıkıyorsa yüksektin Ses Bölümü hisound : Sesleri 8 bit algılamayı ve yüksek sesleri duymamanızı sağlar. loadas8bit : Sesleri 8 bit algılamayı ve yüksek sesleri duymamanızı sağlar. Görsellik Bölümü net_graph : Bu komutla o anki fps'nizi görebilirsiniz. 0 = kapatır | 1-2-3 = Açar [tavsiye 3] fps_max : Bu komutla maksimum fps sınırınızıyapmış olursunuz. Yani performansı kısıtlamamış olursunuz. 60 = Defauld | 101 = Maximum Fps [tavsiye = 101] cl_himodels : Bu değişkeni 0 olarak atamanız yüksek kaliteli model renderingini engelleyerek FPS artışına katkıda bulunacaktır.ü 1 = Yüksek kalite | 0 = Düşük kalite [defauld = 1] cl_showfps : FPS'nizi ekranın sol-üst köşesinde gösterir, net_graph aktif deil ise bunu aktif etmeniz önerilir.Fpsnin sol üstte görünümü ; 1 = Açık | 0 = Kapalı [defauld = 0] cl_phys_props_enable : Kullanıcı taraflı fiziksel objeleri gösterme cl_phys_props_max : En fazla fiziksel obje miktarı cl_show_splashes : Suda oluşan sıçramalar cl_ragdoll_physics_enable : Ölü bedenleri gösterme cl_show_bloodspray : Kan cl_ejectbrass : Silahınızdan çıkan boş kovanlar cl_show_splashes : Su sıçramaları r_rainsimulate : Yağmur mat_fastnobump : Hızlı bump-mapping mat_fastspecular : Hızlı specular-mapping mat_bumpmap : Bump-mapping mat_specular : Specular-mapping mat_dxlevel : Bu ayarla çok güçsüz bir PC'niz olmadıkça oynamayın. Gerçekten kalite düşüyor. Diğer değerler, 80, 90, 95 (,60 ama bunu kullanmayın) Ayrıca 9.0 destekleyen bi kartınız varsa 7.0 kullanmanız saçma. mat_clipz : Gereksiz objeler mat_mipmaptextures : Texture işlenmesi/mesafe mat_hdr_enabled : HDR mat_picmip : Texture kalitesi (0...4) mat_reducefillrate : Shader doldurma hızını düşürme mat_trilinear : Trilinear filtreleme mat_wateroverlaysize : Su kalitesi violence_agibs : Kan & blood & vücud parçaları vs. violence_hgibs : Kan & blood & vücud parçaları vs. violence_hblood : Kan & blood & vücud parçaları vs. violence_ablood : Kan & blood & vücud parçaları vs. 4'ü için ; 1.0 = Görünür | 0 = Görünmez [tavsiye = 0] [defauld = 1] muzzleflash_light : Silahtan çıkan ateşler r_lod : Model detayı seviyesi (-5=en yüksek. +5=en düşük) r_rootlod : Genel detay seviyesi (Verilebilinecek en yüksek değer = 7.1) [defauld = 1] [tavsiye = 1] r_avglight : Vertex shader üstünde ortalama ışıklandırma [defauld = 2] [tavsiye = 2] r_shadows : Gölgeler r_worldlights : HDR ile ilgili olabilir r_dynamic : Bu değişkenin 1 olması dynamic-lightning denilen uygulamayı devreye sokar ve FPS'yi düşürür. Dinamik ışıklandırma; 1 = Açık | 0 = KapaLı [tavsiye = 0] r_cheapwaterend : Su textureleri r_cheapwaterstart : Su işlemeleri r_decal_cullsize : Uzaktaki işleme/texture kalitesini düşürme r_decals : Kurşun izleri ; 300 = Görünür | 0 = Görünmez [tavsiye = 0] [defauld 300] r_drawflecks : Mermi çarpmalarını kapama r_drawmodeldecals : Model üstündeki değişmeleri kapama r_lightinterp : Işık interpolasyonu r_occlusion : Görüntü kalitesini düşürürken FPS arttırır r_propsmaxdist : Obje dönüşüm mesafesi ayarlama r_waterforceexpensive : Yüksek kaliteli su r_lightmap : Bu değişkeni 0 yapmak haritalardaki ışıklandırma ve gölgelendirme modunu software moduna yakın bir tarza çevirerek FPS'yi arttırır. 1 = Normal kalite | 0 = Düşük kalite [tavsiye = 1] [defauld = 1] mp_decals : Bu komutla mermi delikleri, logoların görünümü 300 = Açar | 0 = Kapatır [defauld 300] - [tavsiye 0] gl_picmip : Genel texture,model,skin kalitesini düşürerek ekran kartınız üstündeki yükü hafifleten bu komutta,ne kadar "yüksek değerler" verirseniz kalite o kadar düşer,buna bağlı olarak "FPS yükselir". 0 = Defauld değerdir | 0.75 = Düşük kalite yüksek fps gl_max_size :En yüksek texture boyutunu belirler.VooDoo 3 ve aşağı kalitede olan 3dfx kartları için en yüksek değer 256'dır(kimde kaldi o kartlar lem : ).Eğer bir Ge-Force'a sahipseniz bu değeri 512'ye çıkararak çok daha kaliteli görüntülere sahip olabilirsiniz.Bu değeri ne kadar 'düşürürseniz' FPS o kadar 'artar' ama aynı şekilde görsel kalite 'düşer'. 256 = Normal kalite normal fps | 128 = Düşük kalite yüksek fps | 64 = Çok duşuk kalite çok yüksek fps [tavsiye = 256] gl_cull : Bu komut herhangi bir 3-D sahnesinde sadece 'görünen' nesnelerin render edilmesini sağlar.Görünmeyen nesnelerin render edilmesinin pek de bir faydasının olmayacağını düşünerek bu değerin 1 olarak kalması çok faydalı olur. 1 = normal kalite | 0 = düşük kalite [tavsiye = 1] [defauld = 1] gl_playermip : Bu komutu gl_picmipin oyuncu modelleri için olanı olarak da düşünebiliriz.Ne kadar yüksek değerler verirseniz FPS o kadar 'artar' ama kalite düşer.Bu komutu kullanırken ne kadar yüksek değerler vermeniz tamamiyle sizin insiyatifinize kalmış. [tavsiye 0.0] [defauld = 0.0] gl_lightholes : Default olarak gelen 1 değeri "ışık deliklerini" görmemizi sağlar.Bunu 0 yapmanız FPS'yi arttırır. 1 = Görünür | 0 = Görünmez [tavsiye = 0] [defauld = 1] gl_round_down : Bu komut texture boyutundanki round-down değerini belirler.Yüksek değerler vermeniz durumunda fps artacağı gibi texture kalitesi düşecektir 3 - 9 arası değer verebilirsiniz | [defauld = 3] gl_texsort : Bu değerin 1 olması durumunda texturelar daha canlı ve parlak görünecektir.0 yaptığınızda FPS artacağı gibi görsel kalitede düşme yaşanabilir. /gl_texturemode [Texture Modunun ismi] 1-)GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST 2-)GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST 3-)GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR 4-)GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR En kaliteliden kalitesize doğru sıralama: 4>3>2>1 En yüksek FPS verenden en az FPS verene doğru olan sıralama: 1>2>3>4 NOT:En yüksek FPS veren 1 ve 2. modları kullandığınızda uzaktaki nesneleri tam olarak seçemeyebilirsiniz. gl_wateramp : Bu değişkenin 1 olması bazı haritalarda olan "sulardaki" dalgaların şiddetini(amp) arttırır. 1 = Dalgalı | 0 = Dalgasız [tavsiye = 0] [defauld = 0] gl_ztrick : fog_enable : Sis fog_enable_water_fog : Su sisi CS Mikrofon Ayarları voice_enable : 1 voice_loopback 1[Kendi Sesinizi Konusurken bir yandan duymak istiyorsanız.] bind k +voicerecord[K Tusuna basılı tutunca konusma başlar, K yerine baska tusa entegre edebilirsiniz.] +voicerecord :[Mikrofon Full Açık Olur] -voicerecord :Mikrofonu kapatır.
__________________
Forumun En ii Cs Cfg Sini İndirmek İçin Tıkla (: TıkLa ! Bir Teşekkürü Cok Gormeyin (: Why So SeriouS ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
Etiketler |
atarlari, cfg, coderlar, tuum, ßilgileri |
|
|